Índex del Fòrum de alternativa.cat
Medi Ambient, Música, Festa i Descàrregues

Carta de agraïment de la mare de Nikoru  
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de alternativa.cat -> Societat
Autor Missatge
montse
Registrat: 27 Feb 2010
Missatges: 2
catalunya.gif
Missatge 2010-02-27 21:03 [Citar] 
Estimats amics i amigues del meu fill Nikoru,

Era massa dolorós per mi obrir la seva pàg. web: Alternativa.cat, era tan recent...havia d'esperar,
necessitava coratge i forces.

Per sort sempre hi ha persones que pensen amb els altres. Shingo, gràcies per haver fet un comunicat tan emotiu.
Com ja sabeu el meu fill va treballar molt per tenir aquesta pàg., era una de les seves aficions.

Us he de dir que es desvivia pels amics i va ésser un gran fill.

Més endavant, us necessitaré, jo sola no sóc ningú. Si voleu em podreu ajudar en memória d'ell.
Vull escriure un llibre amb la participació de totes les persones que se l'estimaven: amics, amigues, familiars, mestres...

Us agraiexo totes aquelles estones que vàreu gaudir amb ell i la vostra participació a la web.

La seva vida era senzilla i humana i molt valuosa per tots els que l'estimavem.
I no ho dubteu per un instant desitjava estar entre nosaltres. Volia viure.
I només així, treballant plegats els vostres vincles d'amistat perduraran per en el temps.

La seva mare Montserrat

PD. M'agradaria que la pàgina Alternativa seguis en funcionament, vosaltres que teniu més experiència en podreu donar idees.
També anirà bé per comunicar-nos.
Gràcies per tot
Tornar a dalt
 [Perfil]  [Missatge Privat] 
Shingo
Registrat: 02 Jul 2007
Missatges: 12
catalunya.gif
Missatge 2010-04-16 09:25 [Citar] 
Hola Montse,

Perdona per no haver llegit abans aquest missatge.

No cal que em donguis les gràcies, el teu fill va ser un bon amic..va ser ell, el que em va dir de passar l' estiu a la masia d' Olost on et vaig conèixer, segurament per Shingo no em recordis, el meu nom es Isaac.
Si vols et puc ajudar en el que demanes, tinc contactes d'alguns amics seus que segur voldràn participar i aportar les seves vivències, jo entre ells.

El meu email es michifu@gmail.com ,crec que podrem "parlar" millor vía mail.

Lamento la pèrdua d'en Roger. Una abraçada Montse.

Tornar a dalt
rosaa
Registrat: 09 Jul 2010
Missatges: 1
Ubicació: Palma de Mallorca
illes_balears.gif
Missatge 2010-07-09 22:44 [Citar] 
No sé ni cómo empezar la verdad, como siempre peco de inocente y de tontorrona y no caí en mirar en la web para ver qué pasaba. Esos meses que estuvo ingresado ya estuve preocupada e incluso pensé que estaba enfadado conmigo, qué tontería no? Luego me explicó lo que pasaba, y volvimos a hablar como siempre. Le echaba mucho de menos, le quiero mucho aunque no esté ya. Es mucho tiempo el que llevaba hablando con él! Desde el 2007, a mis 16 añitos! Y vino a verme...no sabe la ilusión que me hizo verlo en el parque municipal esperandome a la salida del instituto, y más ilusión el pensar que vino desde Barcelona a verme! Desde entonces, todos los días estábamos en contacto.

Le he estado mandando muuchos emails, en este tiempo que no sabía nada, pensando en que a lo mejor me contestaría alguno, pero ahora entiendo el por qué no los contestaba. Como siempre, peco de inocente y de tonta a mis casi 20 años.

Cuando dejamos de hablar otra vez, creí que era porque estaba de descanso o porque no le convenía la máquina, o no lo sé, nunca me imaginé esto. Llevo unos meses intentando buscarlo y mirando formas de ponerme en contacto con él, e incluso pensaba ir a Barcelona el 23 de septiembre, al terminar los exámenes, cuando tuviera la dirección en donde se encontraba residiendo para ir a verlo, para quedarme yo tranquila. Lo que menos me imaginaba era esto.

Ha sido un amigo muy bueno para mí, y podría decir que uno de los mejores. Me ha aguantado muuuuuuuuchas charlas laaaaaargas, y muchos rollos, sobre todo cuando le explicaba que uno de mi clase me gustaba mucho, y que hablábamos por msn, pero que en clase no me dirigía la palabra, y pasaba mucha pena! xD Se lo contaba todo, que en ese tiempo eran problemones, pero que en realidad son chorradas de niñatos, pero él estaba conmigo y no me decía déjame en paz niñata! Estaba conmigo, y me ayudaba aun estando él en Barcelona.

Ha sido el único que ha venido hasta Mallorca sólo para verme, una de las pocas personas que ha aguantado mis berrinches de "quiero irme pa Graná!" y el que me aguantado en las malas y en las buenas. La última vez que nos vimos fue justamente el año pasado, en julio.

Anoche soñé con él, y hace escasos minutos me he enterado de todo. Sé que él no creía en estas cosas de Dios y tal...yo sí soy cristiana, y supongo que estaba de Dios que hoy me tenía que enterar de las cosas.

Lo siento muchísimo de verdad, estoy bastante hecha polvo. Mi pésame a la familia y a usted, la madre de Roger. Su hijo fue una mu buena persona, le quería y le quiero muchísimo, y le voy a echar mucho en falta.

Espero que usted esté bien y se esté reponiendo del batacazo tan duro que es esto.

Un besazo muy grande y ánimo.

Rosa.
Tornar a dalt
Títol del nou tema
Fòrum per al nou tema

Pàgina 1 de 1
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de alternativa.cat -> Societat Totes les hores són GMT

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
No pots adjuntar fitxers en aquest fòrum
Pots descarregar fitxers en aquest fòrum